خانواده صلح

خانواده ای برای گسترش صلح در جهان

خانواده صلح

خانواده ای برای گسترش صلح در جهان

نظر سنجی

سلام دوستان. 

لطفا به این نکته توجه کنید. 

از شما درخواست داریم که حداقل خواسته ها و انتظارات خود را از خانواده صلح در پنج عنوان بیان کنید.تا با بررسی این خواسته ها و انتظارات خانواده صلح بتواند اشکالات و نقص های خود را اصلاح کند. دراین صورت هم کیفیت کار مطلوب تر خواهد شد و هم محیطی پربارتر و پر انرژی تر در انتظارمان خواهد بود. 

چرا گفتم حداقل خواسته ها؟ 

چون اگر هر کس حداقل خواسته های خود را در نظر بگیرد در این صورت جا برای ابراز و انجام حداقل خواسته های دیگران نیز باقی میماند.ولی اگر هریک از ما حداکثر خواسته های خود را در نظر بگیریم یا جایی برای نظر دیگری باقی نمی ماند و یا میزان رضایت و کارایی یک سیستم در اثر انجام نشدن حداقل خواسته های اکثریت کاهش می یابد.یعنی در صورت خواست حداکثری نتنها این خواستها بدلیل همراهی نکردن اکثریت به صورت کامل اجرا نمیشود بلکه به علت اجرا نشدن انتظارات حداقلی دیگر دوستان سیستم دچار نقص در اجرای برنامه های خود میشود. 

حالا شما دوستان با بیان این انتظارات خود مارا در اجرای هرچه بهتر اهداف اولیه این خانواده که ایجاد آرامش برای افراد و سپس خانواده و در نهایت جامعه و نیز اهداف خیرخواهانه برای نیازمندانی که در سختی و رنج بسر میبرند بوده است یاری نمایید. 

لطفا آدرس ایمیل خود را نیز بگذارید تا بتوانیم در صورت لزوم با شما ارتباط برقرار کنیم. 

ممنون از تمامی شما عزیزان. 

توانمند باشید. 

گردهمایی خیریه

با سلام  

دوستان شما در خانواده صلح قصد دارند که امسال هم مانند جشن ساده، باشکوه و صمیمانه دو سال قبل در تاریخ ۴ آذر (سالروز تاسیس خانواده صلح) جشنی را برپا کنند که هم فرصتی برای دور هم جمع شدن باشد و هم هدف مقدس همگی دوستان که همانا کمک به همنوع و انسان های دردمند میباشد  محقق گردد.

اینبار این جشن به یاد و برای کمک به بیماران جزامی، زیر نظر انجمن حمایت از جزامیان ایران ترتیب داده شده است. 

کلیه عزیزانی که علاقمند به شرکت و یا کمک کردن و سهیم شدن در برپایی این امر خیر می باشند، به علت محدودیت مکان برگذاری جهت هماهنگی هرچه زودتر با دفتر خانواده تماس بگیرند.


یاوران جزامیان

در هنگام مرگ برقی از هیبت بیاید که در آن هیبت، جمله معرفت عارفان، علم عالمان، فضل فاضلان، بلاغت بالغان، طاعت مطیعان، ولایت والیان، تصوف صوفیان، محبت محبان، توکل متوکلان، تسلیم، رضا، صدق، اخلاص، ایمان و اسلام، ذات و صفات همه فرو شود، محو و ناچیز گردد، اثری نماند از جمله آنها چنان که گویی هرگز نبوده است و اگر در آن هیبت، تو را ذره ای نیستی بود، آن نیستی مرکب راه تو گردد...

      

                                                                                  شیخ ابوسعید ابوالخیر