خانواده صلح

خانواده ای برای گسترش صلح در جهان

خانواده صلح

خانواده ای برای گسترش صلح در جهان

خدا

 
در روزگاران پیشین، آن گاه که اولین لرزش صدا بر لبانم جاری شد، بر فراز کوهی مقدس رفتم
و با خدا اینگونه سخن گفتم:
پروردگارا، من بنده ی توام. قدرت و اراده ی پنهان تو، قانون من است و من، همواره فرمانبردار
تو خواهم بود.
اما خدا هیچ جوابی نداد، و چون طوفانی عظیم گذر کرد.
 
پس از هزار سال، بر بلندای کوه مقدس قدم نهادم و دوباره، خدای را اینگونه سخن گفتم:
پروردگارا، من آفریده ی توام. مرا از گل سرشتی و تمام هستی ام از توست.
و خدا هیچ سخنی نگقت. اما چون هزاربالی گذشت.
 
 
هزار سال بعد، بلندای کوه مقدس را صعود کرد م وباز، خدای را چنین ندا دادم:
ای پد ر من! من فرزند توام. با شفقت و عشق مرا زندگی بخشیدی، من نیز با عشق و پرستش،
وارﺚ پاد شاهی تو خواهم شد.
و خدا چیزی نگقت و چونان مهی که تپه های دوردست را می پوشاند، دور شد.
 
پس از هزار سال، آن کوه مقدس را بالا رفته، دوباره خدای را اینگونه گفتم:
ای خدای من، ای آرزوی من و انجام من، د یروز توام و تو امروز منی. من ریشه ی تو در
زمین و تو گل من در آسمانی، و ما در نگاه گرم خورشید، رشد خواهیم کرد.
پس همان لحظه، خدا به سویم خم شد و به آرامی، عباراتی شیرین و دلنشین در گوشم نجوا کرد
و همانگونه که دریایی، جویباری ضعیف را بر خویش می کشد، مرا در خود پذ یرفت.
 
و هنگامی که دره ها و دشت ها را فرود می آمدم، خدا نیز آن جا بود.      
 
 
                                                            جبران خلیل جبران
فرستنده لیلا   

روح مقدس

 
 
هنگامی که روح مقدس شما را سنگ صبور فردی دل شکسته قرار می دهد
در آن هنگام بسان ابزاری برای روح مقدس هستید. روح مقدس از طریق شما
با آن فرد صحبت می کند. زیرا اکﺜرا تنها راهی که مردم کمک و عشق
روح مقدس را دریافت می کنند از طریق انسان دیگری است. بنابراین اگر
همیشه برای چنین وضعیتی آماده باشیم، به هنگام لحظات بحرانی زندگی
دیگران، تو مانند خدمتکار خداوندی، یک دست بزرگ. یک کمک بزرگ. 
 
فرستنده لیلا

لیست افراد دعوت شده برای ریکی 2-3

 

بهزاد ابهریان ، ناهید ثریا ، محمد خسروی ، شیرین تورکی ، جواد بنیادی ، مریم قدرت نما ، سروش مهدوی ، فائقه لوعلیان ، مهدی عارفی ، مهین میرزایی ،مهدی حسینی ، سیما برین ، هادی خطیبی ، فریبا مایلی ، بهاره عباسی ، طاهره جوربنیان ، وحید حسینی ، حمید جوادی ، محسن طباطبایی ، منوچهر کاظمی ، مهناز عباسی ،

مریم خرمی ، لیلا کاشفی